Garmin 800 średnia prędkość poruszania się


Czy ktoś ma jeden z nich pasuje i W PEŁNI rozumiem, że po prostu zamontowałem GSC10 na moim motocyklu XC, ale jestem zdezorientowany czujnikiem prędkości. Z jednej strony mówi, że to wszystko samo się kalibruje z powodu prędkości GPS Edge 800. Czy to oznacza, że ​​nie muszę się martwić o wprowadzanie rozmiarów kół na stronach profili rowerowych (ponieważ to ma przejść na automatyczny) Czy dosłownie nie muszę robić nic poza upewnieniem się, że krawędź 800 rozpoznaje GSC10 Ostatecznie nie chcę dostać się do koniec 40 milowego przejazdu dla danych, by powiedzieć, że był to przejazd 20 mil, a moja średnia prędkość wynosiła 14 mil na godzinę. Każda pomoc doceniona. Wysłany 4 lata temu Niektórzy zostawiają trochę Nie wszedłem ręcznie na obwód koła - jest to łatwe do zrobienia, dlaczego nie Wysłałem 4 lata temu Dostaję ten sam dystans w drodze do pracy (Garmin Edge 500), czy magnes jest przymocowany do szprychy, czy też zdjęty tak, nie, nie musisz przejmować się wprowadzaniem rozmiarów kół. Wysłany 4 lata temu Myślałem o tym, ale potem magnes można umieścić w dowolnym miejscu na szprychach, więc dlaczego robi się koło Ciircumference inaczej Także, jak to obliczyć, również z oponą. Im jest gęsty Wiem, Wysłany 4 lata temu Oznacz oponę i znak na podłodze o 6 rano. Przekręć rower do przodu, aż znak będzie znowu o 6 rano i oznacz podłogę. Zmierz dwa znaki na podłodze. Zamieszczony 4 lata temu Również jak to obliczyć, również z oponą. Im jest gruby Wiem Line na ziemi, rolki rowerowe jeden obrót koła, zmierzyć odległość. 26x2.1 to około 2070 mm. Myślałem o tym, ale magnes można umieścić w dowolnym miejscu na szprychce, więc dlaczego cewka koła robi inny Oba końce szprychy poruszają się w tej samej odległości, tak więc liczy się odległość, na jaką pokonała przejście. Wysłany 4 lata temu Nie mam doświadczenia z 800, ale mam 705 i mam GSC10 na dwóch moich rowerach. Z 705 parowałem GSC10 z GPS (tylko wtedy, gdy nowy lub akumulator został wymieniony). Gdy tylko GSC10 wyczuje magnes koła lub magnesu korbowego, budzi się i na ekranie GPS pojawia się komunikat. Mogę ustawić 705 na automatyczną kalibrację lub ręczną, jeśli zostawiam ją w trybie automatycznym (tak), na ekranie pojawia się komunikat po około 14 milach mówiącą o skalibrowaniu rozmiaru koła. Jeśli GPS nie wykryje GSC10, będzie mierzył przebieg za pomocą GPS. Jeśli naprawdę chcesz mieć 40 milową przejażdżkę, aby pokazać jako 20 mil, po prostu ręcznie skalibruj rozmiar koła, aby podwoić to, co powinno być (Ive czuję, że oprogramowanie GPS może nadal być przepełnione, jeśli błąd jest wystarczająco duży). Wysłany 4 lata temu Yup, mierzy prędkość tylko wtedy, gdy GPS jest wyłączony (lub przy starcie, jeśli trafisz start przed jego ustaleniem na satelity). My Edge 305 zmarł zeszłej nocy, 70, aby go naprawić Garmin lub 160 dla Bryton Rider50 Ktoś dostał jeden i wie, czy jest dostępne mapowanie w stylu systemu operacyjnego bez cheepów Wysłany 4 lata temu Wysłany 4 lata temu Największą korzyścią dla mnie było to, że GPS cię zna nadal się poruszają, jeśli traci satelitę na kilka sekund. Bez czujnika prędkości jazda pod mostem powoduje spadek prędkości do zera, a następnie skok do 50 mil na godzinę, gdy magicznie pojawiają się po drugiej stronie mostu. Pogoda Mam rozmiar koła wprowadzonego lub GPS ustawiony na auto prędkość wciąż jest mniej stabilna niż przewodowy kateye, ale koniec odległości jazdy pasuje całkiem dobrze Opublikowany 4 lata temu Bez czujnika prędkości jazda pod mostem powoduje, że prędkość spada do zero, a następnie skok do 50 mil na godzinę, gdy magicznie pojawi się po drugiej stronie mostu. Naprawdę nie mogę sobie przypomnieć, na którym rowerze jest mój czujnik, dostaję rytm z mojego PowerTap, który wymieniam między obydwoma rowerami i polegam tylko na prędkości GPS, nigdy nie zauważyłem wahań prędkości, jak opisujesz. Myślę, że jest na tyle sprytny, by zakładać, że poruszasz się ze stałą prędkością, aż do momentu, w którym odzyska sygnał, którego realistycznie raczej nie będzie więcej niż kilka minut, nawet jeśli przejedziesz przez długi tunel. Nigdy, przenigdy nie zapomniałem, że moja kopalnia wypadła podczas jazdy, którą zauważyłem. Wysłany 4 lata temu Ive myślałem o dodaniu jednego, ale nie przeszkadzał do tej pory - znowu moja kadencja pochodzi z mojego powermeter na drodze. Słyszałem, że dla techno zwrotów tras stylowych offroad ma bardzo krótki zasięg GPS, co ma sens - ale potem znowu odległość od drogi nie jest niczym innym jak jej teren i błoto zależne od tego, że nigdy nie zwracałem na to uwagi. Wysłany 4 lata temu Słyszałem, że dla techno switchback style tras offroad gps środków bardzo krótkie, co ma sens - ale potem znowu odległość od drogi nie jest niczym szczególnym, jak jego stan terenu i błoto zależy, że nigdy tak naprawdę nie zapłacił dużo uwagi na to. Trzeba przyznać, że nie jeździłem zbyt dużo, ale jest tam jeden znaczący ślad przy mnie z krótkimi serpentynami i wyraźnie widać je po przesłaniu trasy. Opublikowano 4 lata temu Musisz skalibrować czujnik, ponieważ 1 pełny obrót będzie się różnić zależnie od profilu opony. Na początku próbowałem swojej krawędzi 800 bez magnesu, ale nienawidziłem zmian prędkości i powolności. Średnio GPS ma dokładność do 10 metrów, dlatego wyświetla prędkość, gdy stoisz w miejscu. Ponadto, gdy krawędź wykrywa czujnik, zatrzymuje się przy użyciu danych GPS dla prędkości i odległości, więc musisz ją skalibrować, aby móc polegać na danych. Jest to bardzo łatwe do zrobienia Wysłany 4 lata temu Bez czujnika prędkości na rowerze pod mostem powoduje, że prędkość spada do zera, a następnie skok do 50 mil na godzinę, gdy magicznie pojawiają się po drugiej stronie mostu. To się nie dzieje Posted 4 lat temu What039s bardziej dokładny sposób pomiaru prędkości na Garmin 800 Niedawno kupiłem Garmin 800 i jestem z niego bardzo zadowolony. Przesyłam dane jazdy do Garmin Connect i Strava. Zauważyłem ustawienie włączania lub wyłączania autopauzowania. Zgaduję, że spowoduje to zatrzymanie minutnika podczas postoju na światłach itp. W jaki sposób włączenie autopauzy wpłynęłoby na ogólną średnią prędkość zarejestrowaną dla jazdy Czy zwiększyłoby średnią prędkość w porównaniu do o autopauzę wyłączoną, gdy wycina ona sekcje prędkości 0 Które byłyby dokładniejsze 5 komentarzy Shep73 211 postów 2 lata temu Korzystanie z automatycznej pauzy poprawi średnie lub więcej, aby uzyskać dokładniejsze dane z powodu przestoju. giobox 361 postów 2 lata temu Oba środki są jednakowo dokładne, mierzą po prostu różne rzeczy. Po wyłączeniu auto-pauzy uzyskasz średnią prędkość dla całej podróży. Przy włączonej automatycznej pauzie uzyskujesz średnią prędkość opartą wyłącznie na czasie ruchu na rowerze. To oczywiście musi być wyższe. Garmin connect jest całkiem niezły pod tym względem, ponieważ wyświetla obie wartości dla jazdy z automatyczną pauzą. Ma zarówno średnią, jak i średnią ruchomą do wyświetlenia, co neguje konieczność korzystania z automatycznej pause.06-16-2017, 10:38 AM Chciałem wiedzieć, czy jest to możliwe do zobaczenia w plikach History na Garmin 800 średnia prędkość poruszania się, a nie średnia prędkość (która oczywiście obejmuje czas zatrzymania na światłach itp.). Przesyłając pliki do Garmin Connect, pokazuje on średni czas poruszania się, jak również całkowity średni czas, ale chciałby zobaczyć to bezpośrednio na urządzeniu po zakończeniu mojej jazdy lub nawet w Centrum szkoleniowym, które wydaje się nie wyświetlać tej zmiennej (i wydaje się, że nie ma opcji wyboru, aby to wyświetlić). Wszelkie pomysły 06-16-2017, 11:22 Mogłem zobaczyć średnią w historii, kiedy ją dostałem. Po aktualizacji oprogramowania do wersji 2.2, nie mogłem go już zobaczyć. Zrobiłem twardy reset - włącz, dotykając lewego górnego rogu - i teraz znowu to otrzymuję. Jednak trudne ponowne ustawienie przywróci domyślne warunki, chociaż nie spowoduje to wyczyszczenia kursów lub działań. Ale wszystkie informacje o profilu kierowcy, ustawienia roweru (licznik kilometrów, nazwa, czujniki) i strony treningowe (parametry, które chcesz pokazywać podczas jazdy) będą musiały zostać cofnięte tak, jak chcesz. 06-16-2017, 12:31 PM Włącz funkcję automatycznej pauzy i pokaże średnią prędkość podczas ruchu. iconwrench iconBike SettingsAuto Pause Użyj gdy zatrzymasz lub ustawisz prędkość niestandardową. 06-16-2017, 12:36 PM Włącz funkcję automatycznej pauzy, która wyświetli średnią prędkość podczas ruchu. iconwrench iconBike SettingsAuto Pause Użyj gdy zatrzymasz lub ustawisz prędkość niestandardową. Polecam 2 mph jako prędkość niestandardową. 06-17-2017, 10:07 Podziękowania dla wszystkich odpowiedzi. Po zatrzymaniu włączam automatyczną pauzę. Nie sądzę, żebym się wyjaśnił, jest to kopia i wklej z podsumowania wyświetlania czasu z strony Garmin-Connect dla jednego z moich dojazdów do domu: Czas: 00:39:52 Czas ruszania: 00:35:16 Minął czas: 00 : 45: 06 Średnia prędkość: 14.1 mph Średnia prędkość ruchu: 15.9 mph Maksymalna prędkość: 28.1 mph Jak widać jest tam średnia prędkość i średnia prędkość ruchu, te szczegóły nie są wyświetlane w Garmin Training Center lub na stronie działań na sama jednostka, tylko średnia prędkość jest wyświetlana na obu. Zastanawiam się tylko, czy jest to coś, co można wyświetlić w pliku aktywności jednostki (po zakończeniu jazdy) lub w Garmin Training Center, czy jest to coś, co TYLKO Garmin Connect wyświetli 06-17-2017, 12:27 PM Czas ruszania i średnia prędkość poruszania są wyświetlane tylko w Garmin Connect. Zazwyczaj przy włączonej automatycznej pauzie czas i czas poruszania się będą prawie identyczne, a więc średnia prędkość i średnia prędkość poruszania się zwykle mieszczą się w granicach 0,1 km / h względem siebie. Firma Garmin twierdzi, że ruchomy czas i średnie ruchome są oferowane osobom, które nie mają lub korzystają z funkcji automatycznego wstrzymywania. Ta jazda to przykład: connect. garminsplits92425114 Mam włączoną automatyczną pauzę z niestandardową prędkością 3 mph. 06-20-2017, 00:54

Comments